سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتشارات گاج

 

 

انتخاب یک کتاب آموزشی مناسب که در برگیرنده تمام مطالب آموزشی باشد کاری دشوار است. انتشارات گاج این مشکل را حل کرده است. بسیاری از دانش آموزان به دنبال راهی هستند تا مطالب را بهتر یاد بگیرند. انتشارات گاج راه را به آموزگاران و والدین نشان داده است، تا بتوانند به دانش آموزان و فرزندان خود مطالب را راحتتر آموزش دهند. شعار همیشگی انتشارات گاج این است : بجای اینکه چند کتاب را بخوانید یک کتاب را چندین بار بخوانید. کتابهای گاج به شما کمک میکند تا همه ی مطالب را در یک مجموعه داشته باشید.

انتشارات گاج هم اکنون یکی از بهترین و بزرگترین انتشارات در ایران است که بسیار پرطرفدار است. کمتر دانش آموزی وجود دارد که از کتاب های گاج استفاده نکند. کتاب کار ویژه دانش آموزان اول تا یازدهم و کتاب های جامع کنکوری مخصوص دانش آموزان پرتلاش و هدفمند.

لیست مجموعه کتاب های گاج برای دوازدهمی ها

مجموعه کتاب های سیر تا پیاز

این کتاب به صورت عمیق و مفهومی به مطالب پرداخته است. برای حل کردن تست ها باید این مفاهیم را به صورت عمیق یاد گرفته باشید. کتاب های سیر تا پیاز بهترین انتخاب است.

مجموعه کتاب های ای کیو

در این کتاب ها تمامی دروس هر سال تحصیلی در یک کتاب جمع آوری شده است، تا بتوانید حداکثر نمرات را در امتحانات پایان ترم کسب کنید.

مجموعه کتاب های آی کیو

این کتاب ها شامل سوالاتی با سطح دشواری بیشتر است. اگر قصد دارید با سوالات سطح بالاتر مواجه شوید این کتاب ها را مطالعه کنید.

مجموعه کتاب های میکرو طبقه بندی

این کتاب ها شامل تمامی تست های کنکور و تست های تألیفی می باشد. کتاب دارای درسنامه می باشد وپاسخ تست ها به صورت تشریحی توضیح داده شده است. این  کتاب برای کنکوری ها مناسب ترین کتاب است.

مجموعه کتاب های پرسمان

این کتاب شامل سوالات برای امتحانات پایان ترم است تا بتوانید نمرات بهتری کسب کنید و بالاترین بازدهی را داشته باشد.

آزمون های سراسری گاج

انتشارات گاج برای دانش آموزان پایه های مختلف که قصد شرکت در آزمون های چهار گزینه ای را دارند، آزمون هایی را طراحی کرده است. این آزمون ها شامل تمامی دروس آنها می باشد. این آزمون های شبیه سازی شده برای افراد کنکوری بسیار مناسب است. اگر قصد دارید یکی از رتبه های برتر کنکور شوید، در آزمون های گاج شرکت کنید.

فروشگاه گاج مارکت

شما می توانید در فروشگاه گاج مارکت، هر کتابی را که می خواهید به صورت آنلاین سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان به صورت رایگان دریافت نمایید.